בחזרה לקורס
סייבר ריינג'רס בשילוב בינה מלאכותית
0% הושלם
0/0 Steps
-
אודות סייבר סקול
-
הכרות עם מערכת התוכן של סייבר סקול
-
סילבוס - סייבר ריינג'רס בשילוב בינה מלאכותית
-
הקלטות מחנה קיץ סייבריינג'רס 2025
-
חלק א - הכירות וחשיפה לעולם הסייבר ובינה מלאכותית
עולם הסייבר והבינה המלאכותית2 נושאים -
מה זה בינה מלאכותית ?2 נושאים
-
מבנה האינטרנט וחיפוש חכם2 נושאים
-
IP , דומיינים וגישה מוסווית2 נושאים
-
מה אתרים יודעים עלינו2 נושאים
-
פרטיות , אטיקה ודיפ פייק2 נושאים
-
בריונות ושיימינג דיגיטלי2 נושאים
-
פרופילים פיקטיביים ברשת2 נושאים
-
מודיעין קוד פתוח OSINT3 נושאים
-
פרוייקט חקירה דיגיטלית
-
חלק ב - ניתוח מידע ויזואלי, תרגום ומודיעין דיגיטליחיפוש מתקדם בגוגל2 נושאים
-
ניתוח תמונות ברשת2 נושאים
-
איתור מיקום לפי תמונה וכתובת IP2 נושאים
-
מיפוי מידע גאוגראפי עם בינה מלאכותית2 נושאים
-
יצירת תמונות DALL-E2 נושאים
-
חלק ג - פריצת סיסמאות, התקפות והאקינגהאקרים - הכרה וזיהוי
-
קוד מקור ועוגיות
-
פריצת סיסמאות
-
חלק ד - בניית וירוסיםהקדמה לעולם הוירוסים
-
וירוס VBS בסיסי
-
וירוס VBS מתקדם
-
חלק ה - הגנת סייברמבוא לעולם ההצפנה והסתרת מידע
-
הצפנה וHASH
-
אמצעי נגד והגנה + סיכום
-
חומר נוסף להעשרהמשתמשים פיקטיביים
-
חומת אש
-
הגנה מוירוסים וAV
מבחנים
משתתפים 39
שיעור 6,
נושא 2
בתהליך
מעבדה – מה זה בינה מלאכותית
התקדמות השיעור
0% הושלם
תרגיל 1: חקירה דיגיטלית עם ChatGPT
🔧 מטרת התרגיל:
להשתמש ב־AI ככלי עזר לחיפוש מידע, ניתוח והבנת מושגים בסיסיים בעולם הסייבר.
🚀 שלבים לביצוע:
🗨️ חלק א: שאלות פתיחה
- גשו ל-ChatGPT (chat.openai.com)
- שאלו את השאלות הבאות אחת אחרי השנייה:
- מה זה פישינג?
- אילו סוגים של מתקפות סייבר יש?
- איך אני יכול לדעת אם אתר אינטרנט מזויף?
- איך AI יכול לעזור לי לגלוש בצורה בטוחה?
- העתיקו את התשובות לדף עבודה, וכתבו ליד כל תשובה:
- “זה ברור לי” / “לא לגמרי ברור לי”
🧠 חלק ב: חיפוש מונחה
השלימו את המשפטים הבאים בעזרת הצ’אט:
- “תן לי 3 סימנים שמייל הוא מייל פישינג”
- “תאר לי תרחיש שבו ילד נפגע בגלל שיתוף מידע אישי באינטרנט”
- “איך אני יכול להסביר לאח הקטן שלי למה לא משתפים סיסמה?”
✍️ כתבו תשובותיכם בתיקיית המעבדה.
✏️ תרגיל 2: תרחיש סייבר – האקר ו־AI
🔧 מטרת התרגיל:
להבין כיצד בינה מלאכותית יכולה לשמש תוקף או מגן בעולם הדיגיטלי, דרך יצירה וניתוח תרחיש.
📜 משימה:
שאלו את ChatGPT:
tתמציא לי סיפור קצר (5–7 שורות) שבו האקר משתמש בבינה מלאכותית
כדי לפרוץ לבית ספר או לאתר של ילדים.
📌 ניתוח הסיפור
- מה קרה בסיפור? סיכמו במשפט אחד.
- מה לדעתכם מסוכן במיוחד בסיפור הזה?
- אילו כלים היו יכולים למנוע את זה?
🛡️ שלב ב: פתרון עם AI
שאלו את הצ’אט:
מה היה אפשר לעשות כדי למנוע את ההתקפה
✍️ סיכמו את ההצעות ב־3 סעיפים, והוסיפו המלצה אישית שלכם.
✅ שלב סיכום: שאלות למחשבה
- איך הרגשתם לשוחח עם ChatGPT – זה עוזר? מבלבל? מסקרן?
- האם לדעתכם מותר להסתמך על AI בכל דבר?
- האם AI תמיד צודק? למה כן או לא?
- איך הייתם מסבירים לחבר מה היתרונות והחסרונות של AI בסייבר?