כולם כבר יודעים שמקצוע המחר, הוא כמובן זה הקשור לעולם הסייבר. אבל השאלה המתבקשת היא: באיזה גיל כדאי להתחיל ללמוד סייבר? מצד אחד, למה לא להשקיע בלימודים תועלתיים ומניבים כבר בזמן הנערות ולהבטיח עתיד מזהיר? ומצד שני… האם זה לא – קשה מידי?

 

הקשיים בלימודי הסייבר

לימודי הסייבר, כמו כל מקצוע, מהווים גישה לתכנים חדשים מעולם זר ובלתי מוכר ועלולים להיות מורכבים מעט למי שמעולם לא קרא על מושגים בסייבר. עולם הסייבר הוא עשיר ומפותח ולא די בכך שהוא בלתי נדלה, הוא גם מתעדכן מעת לעת עם השינויים הדינאמיים שנעשים בעולם כולו. 

זוהי אחת הסיבות, שרצוי להתחיל את לימודי הסייבר בגיל צעיר יותר. כך יש סיכוי רב יותר לשליטה וידע עצום בעולם הסייבר, כמו גם לרכישת כלים שישמשו את הלומד בעתידו המקצועי ויפתחו לפניו שערים.

 

למה ללמוד סייבר בגיל צעיר?

היום, כבר כל אחד יודע לדקלם שבגיל צעיר המוח פתוח, רענן וטרי – כדי לקלוט כל חומר שיתעצב ויוטמע בתוכו. הדברים שלמדנו בגיל צעיר הם אלו שלעולם לא נשכח. מסיבה זו, מי שמצייר את עתידו כאיש סייבר מצליח ומרוויח, מומלץ כי יתחיל את הלמידה כבר מגיל צעיר בו הקליטה היא חדה, מהירה והכי חשוב – מפתחת. לימודי סייבר בגיל צעיר, מאפשרים הטמעה מהירה של יסודות הסייבר והתקדמות מסתעפת בעולם הסייבר, תוך ידע מורחב שישמש בעתיד להשתלבות בתעסוקה מבטיחה.

 

למה דווקא סייבר?

העולם ההולך והמתקדם מכריע, כי לימודי הסייבר הם הלימודים האולטימטיביים עבור מי שרוצה להיות שייך למקצועות המחר. בכל יום נוצרים עוד ועוד טכנולוגיות הקשורות לעולם הסייבר, ואין מדובר רק בסמארטפון, במחשב או ברשת האינטרנט, אלא בהרבה מעבר לכך. בתים ‘חכמים’ הולכים וצוברים תאוצה, תשתיות קריטיות משתדרגות והופכות למושתתות על עולם הנושק אל הסייבר, ובכלל, העולם במגמת סייבר מתקדמת. אם בכל לימודי מקצוע לילדים ונוער, קיים הסיכון, כי אולי בעתיד המקצוע כבר לא יהיה מבוקש כמו בעת הלימודים, בהקשר של לימודי סייבר, הסיכון לא רק שלא קיים, אלא העתיד מובטח למדי.

 

לימודי סייבר, כהבטחה מקצועית מנצחת

אם בעבר הרחוק, טרם המהפכה התעשייתית, עבודת כפיים הייתה המכניסה ביותר, הרי שהמהפכה הטכנולוגית של שנות ה-2000 רוויות הדיגיטל, נושאת בתוכה בשורה של מקצוע עיקרי מבוקש אחד: הייטק, טכנולוגיה וסייבר, המשולבים זה בזה. ניתן לראות את המהפך מתרחש, לא רק בתחום האזרחי מקצועי, אלא גם בתחום הצבאי ביטחוני. יותר ויותר חיילים אינם נלחמים ברובה או באקדח, אלא מבעד למסכי המחשב, בהתקפות סייבר, מניעת פריצות האקרים והליכים ביטחוניים שהשתיקה יפה להם. מכאן ניתן להסיק, כי לימודי סייבר בגיל צעיר לא רק מעניקים יתרון מקצועי בעתיד הרחוק אלא גם בזה הקרוב, כיוון שהם מאפשרים השתלבות בתפקידי מפתח קריטיים בצבא.

 

ספרו לנו, מה הייתם רוצים להיות כשתהיו גדולים?

הורידו את אפליקציית סייבר סקול עכשיו !