בחזרה לקורס
קורס מדריכים לחינוך טכנולוגי לילדים ונוער | סייבר סקול
0% הושלם
0/0 Steps
-
אודות הקורס
סילבוס | קורס מדריכים לחינוך טכנולוגי לילדים ונוער -
אודות סייבר סקול
-
מפגש חשיפה | הכשרת מדריכים טכנולוגיים לילדים ונוער
-
הסבר על טבלאות נוכחות ודיווח בסייבר סקול
-
הרצאת IIoT Security
-
מחזור מרץ 2025 | אורנטציה ולינקים ופרטים חשובים
-
שבוע 1 – מבוא לסייבר סקול והבנת תלמידים צעיריםשיעור 1 (סינכרוני): היכרות עם סייבר סקול – חזון, מטרה ומסלול 6 השנים4 נושאים
-
שיעור 2 (סינכרוני): הבנת עולם הילדים והנוער3 נושאים
-
למידה עצמית: חקר תכנית סייבר סקול5 נושאים|1 מבחן
-
פרק 1 – עקרונות הוראת טכנולוגיה לילדים | חקר תכנית סייבר סקול
-
פרק 2 – אסטרטגיות הוראה חדשניות | חקר תכנית סייבר סקול
-
פרק 3 - יצירת סביבה בטוחה ומקדמת בכיתה | חקר תכנית סייבר סקול
-
פרק 4 - התמודדות עם אתגרים בהדרכת ילדים | חקר תכנית סייבר סקול
-
פרק 5 - שילוב למידה חווייתית והערכה מעשית | חקר תכנית סייבר סקול
-
פרק 1 – עקרונות הוראת טכנולוגיה לילדים | חקר תכנית סייבר סקול
-
שבוע 2 – פדגוגיה ואסטרטגיות למידה חווייתיתשיעור 3 (סינכרוני): עקרונות הגיימיפיקציה בהוראה3 נושאים
-
שיעור 4 (סינכרוני): ניהול כיתה דיגיטלית ופיזית3 נושאים
-
למידה עצמית: פסיכולוגיה של הלומד2 נושאים|1 מבחן
-
שבוע 3 – יסודות טכנולוגיה לילדים: מחשבים ואינטרנט בטוחשיעור 5 (סינכרוני): מיומנויות מחשב בסיסיות3 נושאים
-
שיעור 6 (סינכרוני): בטיחות ברשת ואחריות דיגיטלית4 נושאים
-
למידה עצמית: התנסות בלימוד ילדים אינטרנט בטוח2 נושאים|1 מבחן
-
שבוע 4 – קידוד בסיסי: Scratch ולמידה דרך משחקיםשיעור 7 (סינכרוני): מבוא ל-Scratch3 נושאים
-
שיעור 8 (סינכרוני): תרגול פרויקטים ב-Scratch3 נושאים
-
למידה עצמית: פיתוח משחק עצמאי2 נושאים|1 מבחן
-
שבוע 5 – Minecraft Education ככלי לימודישיעור 9 (סינכרוני): היכרות עם Minecraft Education3 נושאים
-
שיעור 10 (סינכרוני): פרויקטים במיינקראפט3 נושאים
-
למידה עצמית: פיתוח משימה אינטראקטיבית במיינקראפט1 נושא|1 מבחן
-
שבוע 6 – בינה מלאכותית ולימוד AI לילדיםשיעור 11 (סינכרוני): מבוא ל-AI ולמידת מכונה4 נושאים
-
שיעור 12 (סינכרוני): התנסות מעשית: יצירת תכני לימוד בעזרת AI3 נושאים
-
למידה עצמית: חקירת כלים ללימוד בינה מלאכותית1 נושא
-
שבוע 7 – סייבר ואבטחת מידע לתלמידיםשיעור 13 (סינכרוני): מבוא לסייבר אתי לילדים4 נושאים
-
שיעור 14 (סינכרוני): יצירת אתגרי CTF לילדים3 נושאים
-
למידה עצמית: התנסות מעשית ב-CTF2 נושאים|1 מבחן
-
שבוע 8 – Python Security – מעבר מתכנות בלוקים לכתיבת קוד אמיתישיעור 15 (סינכרוני): מבוא לשפת Python והיבטי אבטחה3 נושאים
-
שיעור 16 (סינכרוני): פרויקטים מעשיים ותרגול מתודות אבטחה
-
למידה עצמית: פיתוח פרויקט אישי קטן ב-Python
-
שבוע 9 – Ethical Hacking – סייבר התקפי, אתי ובדיקות חדירותשיעור 17 (סינכרוני): מבוא להאקינג אתי3 נושאים
-
שיעור 18 (סינכרוני): תכנון והרצת תרחישי אבטחה לתלמידים3 נושאים
-
למידה עצמית: צפייה בהרצאות על מקרה בוחן של התקפות סייבר מהעולם1 נושא
-
שבוע 10 – Game Theory & CTF Competitions – פיתוח תחרויות סייברשיעור 19 (סינכרוני): תיאוריה של משחקים ויישומה בלימודי סייבר
-
שיעור 20 (סינכרוני): פיתוח וארגון תחרות CTF
-
למידה עצמית: יצירת תרחיש CTF עצמאי
-
שבוע 11 – Project-Based Learning & Assessment Strategies – בניית פרויקטים לימודייםשיעור 21 (סינכרוני): עקרונות Project-Based Learning (PBL)
-
שיעור 22 (סינכרוני): שיטות הערכה והערכת מיומנויות רכות
-
למידה עצמית: בניית תכנית פרויקט עבור כיתה
-
שבועות 12-15 – Teaching Simulations & Peer Feedback – סימולציות הוראה ומשובסימולציות כיתה
-
סימולציות מתקדמות – שימוש בכלים דיגיטליים לניהול כיתה
-
משחקי תפקידים (הורה-מורה, תלמיד-מורה)
-
שבועות 16-18 – Capstone Project – פרויקט גמרתכנון, פיתוח והעברה של שיעורי סייבר וטכנולוגיה
-
שבוע 19 – Final Evaluations, Career Planning & Graduation – הערכות סופיות ותכנון קריירההכנה לקריירה בתחום החינוך הטכנולוגי (בניית קורות חיים, פרופיל לינקדאין)
-
שיעורים וחומרים סייברוירוסים1 נושא
-
הסוואה וגישה - ריינג'רס
-
פריצת סיסמאות
-
וירוס VBS בסיסי
-
וירוס VBS מתקדם
-
שיעורים וחומרים פייתוןסוגי נתונים
-
מבני נתונים
-
לולאות for ו-while
-
לולאות ותנאים
-
שיעורים ממיינקראפטשעת קוד - ESCAPE MANSION - מסלול אדום
-
שעת קוד - Generation AI
-
שעת קוד - INCLUSION
-
שעת קוד - Museum Heist
-
שעת קוד - Timecraft
-
שיעורים מסקראץ'שיעור רביעי - הוספת דמויות
-
שיעור חמישי - תופסת
-
שיעור שישי - תנאים
-
שיעור שביעי - צלילים
שיעור 46 of 62
בתהליך
הסוואה וגישה – ריינג’רס
הקלטת שיעור :
פתרון תרגול 1 :
פתרון תרגול 2:
הקלטת שיעור מחזור קיץ 2024: